sobota, 5. januar 2019

52 Christmas Card Throwdown: January - Sketch


Prav lep sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown in spet bomo lahko skupaj ustvarjale praznične voščilnice in si s tem prihranile več časa v decembru, ko bodo le te že narejene in pripravljene za pošiljanje. Tedenski izzivi si bodo sledili v zaporedju kot do sedaj, najprej skica, nato barve, za tem tematika in na koncu tehnični izziv. Mesec januar je moj in izbrala sem spodnjo skico, moja voščilnica pa izgleda takole:
Zelenje sem izrezala iz SIZZIXove šablone Winter Foliage,
beseda "joy" in zvezde pa so izrezane iz šablone Festive set.  



Lepo vabljene na naš izziv po skici!

11 komentarjev:

  1. Hvala za lep prikaz prvega izziva. V preteklem letu mi je sodelovanje na izzivih prineslo kar lepo število voščilnic na zalogo, kar mi je konec leta prišlo hudo prav. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Super uporabna postavitev, po moje se je bom še večkrat lotila.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Veselje ... je videti tvojo voščilnico in v veliko veselje mi bo uporabiti tvojo skico. Kot pravi Andreja - tudi meni ste z vašimi izzivi pomagale mesec december narediti veliko manj stresen!
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Že lani sem jih kar nekaj naredila,čeprav nisem redno sodelovala.Upam,da bom letos bolj pridna.Zanimiva skica in z veseljem se jo bom lotila.Naredila si krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sodelovanje na vaših izzivih 52CCT je najboljša odločitev ever.

    OdgovoriIzbriši
  6. This is a very pretty collection against the corrugated background. x

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja res se splača sodelovati in potem konec leta ni težav s količino voščilnic. Luštno skico si nam pripravila za začetek in krasna voščilnica je nastala po njej.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow. The texture to this card is really amazing. That corrugated background really makes this card!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, prekrasna je. Všeč so mi izrezki in ozadje iz valovite lepenke je fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  10. Quel joli bouquet hivernal Andreja, j'aime ces teintes naturelles et cette touche rustique, biz

    OdgovoriIzbriši
  11. Amazing texture and beautiful composition of cutouts 😊

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.