sreda, 30. januar 2019

CRAFT-alnica #227 - LO (LAYOUT)


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. 
Tokratno temo sem izbrala jaz in se imenuje "LO (LAYOUT)". To pomeni, da moramo izdelati "scrapbook" stran v velikosti 30x30 cm in vanj vključiti eno fotografijo.
 DRUŽINSKI SPOMINI so moja tema v LOju.
LO je narejen do spodnji skici:

Metulje v letu sem naredila s pomočjo plastične šablone in Akrilina in nato pobarvala z Distress inki. Napis "družinski spomini" so kombinacija štampiljke in izreza Najlepšega Para, zato LO lepim v  Galerijo meseca januarja. Besedo spomini sem izrezala 4x in zlepila skupaj, da izgleda debela.
Šablone iz katerih sem sestavila LO so vse SIZZIX:
#662578 Essential Tags
#661060 Enhancing Flourish
#662545 Honey Bee
Nekatere najdete tudi v Darilnici Klavdija.
Izrez Honey Bee sem pobarvala s pomočjo voščenk Distress Crayon. Izrez iz akvarelnega papirja sem enostavno podrsala s voščenkami in razmazala s prstom. Tako zelo enostavno je, zato jih rada uporabljam. Čebelico sem na koncu premazala z glitter bleščicami.


V mesecu januarju je z nami spletna trgovina



Pokukajte tudi k LiLi in Andreji ter naši januarski gostji Keti
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

3 komentarji:

  1. Čudovit LO. Všeč mi je, da si za dodatke izbrala narvne motive, ki so v barvah fotografije. Pravi spomini!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si okrasila fotografijo. Zame je to čisto nekaj novega. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.