sreda, 15. maj 2019

The Male Room #111 - Anything Goes, optional twist Origami


Čas je za nov "MOŠKI" izziv, ki se tokrat imenuje sicer KARKOLI, 
ampak želele bi videti "ORIGAMI".
Moja naloga je bila tokrat zelo lahka, saj ima SIZZIX šablone Origami Style Animals. In potem je prišla ideja, da s pomočjo reliefne mapice drevesa sestavim voščilnico. Iz seta šablone sem vzela ptiča in ga dala na drevo ter veveričko, ki sem jo dala pod drevo. 
 Da pa moja naloga le ne bi bila tako zelo lahka, sem se poigrala s pravim origamijem in tako naredila ježa. Delala sem ga dobre pol ure ... to je bilo enih prepogibov ... Video najdete na tej povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=dFJnC9cCIIg.
Napis "Prijatelji so cvetje v vrtu življenja." je štampiljka štampiljke Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca maja. Kompletek prijavljam na izziv Not Just Cards.


Pridružite se nam na našem moškem izzivu :-))

2 komentarja:

  1. Hi this is just amazing. Thank you for joining us at Not Just Cards Challenge Blog May Anything Goes Challenge. Hugs Jackie DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit ježek je nastal, šibam takoj na ogled povezave z navodili. Glede voščilnice pa si se super znašla ;).

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.