nedelja, 5. maj 2019

Ustvarjamo s Sizzix #9 - MAJ/JUNIJ 2019


Lepo pozdravljeni!
S Keti iz Keti`s Projects sva vam pripravili nov SIZZIX ustvarjalni izziv, in sicer že 9. po vrsti, ki se nahaja v Facebook skupini.

Tema 9. izziva je
"KARKOLI"

Za tokratni izziv sem se poigrala s setom šablon Flower set in naredila cvetne venčke, ter dodala besede in seta Sentiments.



 Najprej sem si pripravila izreze in jih pobarvala z Distress Ink blazinicami, z vodo in čopičem.

Nato pa začela kominirati, sestavljati in lepiti.
Ozadje je tokrat belo, pošpricano z zlatim Perfect Pearls Mistom.





Pokukajte tudi h Keti, da vidite kaj lepega je ustvarila ona z enako šablono kot jaz, vas pa lepo vabim, da se nama pridružite na izzivu :-))
Pravila najdete v dokumentih na Facebook strani; najpomembneje pa je, da uporabljate samo SIZZIX šablone in teksturne plošče.
V album za 9. izziv (maj/junij 2019) lahko naložite sliko svojega izdelka.
Če nimate FB profila, lahko sodelujete tako, da sliko izdelka pošljete na mail: ustvarjamo.sizzixlifestyle@gmail.com
Zmagovalka 9. izziva bo prejela SIZZIX šablono Doodle Rose.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:









3 komentarji:

  1. Všeč mi je, kako si naredila le delne venčke. Pisano, barvito - čisto spomladansko.
    Naj še kar tukaj pohvalim vse tvoje prejšnje objave, ki jih nisem komentirala zaradi pomanjkanja časa. Zelo pridna in ustvarjalna si!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi sama sem si vzela čas in v teh turobnih dneh obiskala bloge ustvarjalk, kjer vedno dobim navdih in energijo za v naprej. Veliko lepih in ustvarjalnih, hvale vrednih objav se je nabralo na tvojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Všeč so mi živahne barve.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.