sobota, 25. januar 2020

52 Christmas Card Throwdown: January - Technique


Prav lep sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown.
Kot četrti po vrsti je tehnični izziv in poimenovala sem ga "EMBOSSED IMPRESSIONS"
in seveda ga želim videti na voščilnicah. Tukaj si lahko ogledate VIDEO o tej tehniki.
Za barvanje sem uporabila 3 različne blazinice Distress Ink.
Naredila sem kar tri voščilnice, saj mi je bila tehnika res zelo všeč.
 Voščilnice lepim v Galerijo meseca Januarja, saj je tako snežinka kot tudi izrezan napis "čarobni prazniki" od Najlepšega para.


 


Lepo vabljene na naš IZZIV!

11 komentarjev:

  1. Gorgeous inspirations, Andreja! Thanks for letting me discover this great technique!! - I love it! Hugs, Rosi

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si se poigrala s to tehniko, ki se meni zdi kar zahtevna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva tehnika in Jennifer lepo pokaže postopek. Tvoje voščilnice so enkratne.

    OdgovoriIzbriši
  4. J'aime ces touches d'or Andreja, elles donnent du chic à ta carte déjà superbe, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. Look at that amazing snowflake. Very classy lo9k8ng!

    OdgovoriIzbriši
  6. WAW tole pa je občudovanja vredna snežinka - fenomenalno tehniko si izbrala in naredila noro všečne voščilnice :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite snežinke, lepo barvane in tako bogate delujejo. Jaz sem šele sedaj pri tebi natančno pregledala, kaj in kako moram narediti, sedaj grem pa ponovno v akcijo. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Andreja ti si res tole profesionalno naredila ! Modra z zlato je krasna kombinacija in Tinina snežinka je itak TOP. Prisrčen pozdrav in hvala ! Veana

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito voščilnico si ustvarila. Snežinka je kot narejena za to tehniko. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.