sreda, 8. januar 2020

The Male Room #127 - Anything Masculine Goes


Prišel je tudi čas za prvi "MOŠKI" izziv v novem letu, 
ki se imenuje "KARKOLI MOŠKEGA". 
Voščilnica je nastala za praznovanje 40-letnice na božični dan, zato sem na voščilnici uporabila kar simpatičnega Božička. Za ozadje sem naredila rjav "smooshing". Božiček je izrezan iz  SIZZIXove šablone. Napis "čestitke ob tvojem prazniku" je štampiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca januarja.


Pridružite se nam na našem prvem letošnjem izzivu in ustvarite nekaj moškega :-))

3 komentarji:

  1. Tudi večji fantje praznujejo rojstni dan konec leta in verjamejo v Božička. :-) Super voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz ne vem...a so tebe slučajno kloniral...pa saj se ne ustaviš niti za hip!!!! Saj je res, da nimaš še 50-ice ampak vseeno....dej se mal umiri....nekateri smo čist zafrustrirani zaradi takih, kot si ti:-)):-))....Pa še nekaj...bohlonaj 100x, ker si me spomnila, da sem tega božička že predlani kupila....ampak je ostalo samo pri nakupu....

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako fantastična voščilnica za rojstni dan na božič. Krasno je tudi ozadje.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.