sreda, 25. marec 2020

{Sizzix} Pop-Up Plant Pot


Včeraj sem naredila tale šopek za mojo mamo s pomočjo SIZZIXove šablone Pop-Up Plant Pot.
 Vsi elementi so izrezani iz SIZZIXovih kartonov Cardstock Sheets
in so senčeni z blazinicami VersaColor.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








4 komentarji:

  1. Lep šopek, ki ne bo nikoli ovenel. Uporabljeni papirji so mi še posebej všeč, ker imajo krasno strukturo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit trajen šopek. Zelo mi je všeč, ker je pop-up in se lepo zloži.
    Lepo bodi in ostanite zdravi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko takole opazujem, kako super uporabljaš vse te SIZZIX šablone, bi jih tudi sama prav rada imela.
    Fantastično lončnico si sestavila.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.