torek, 24. marec 2020

{Sizzix} Urban Interiors


Danes sem bila doma in nastala je tale voščilnica s SIZZIXovo šablono Urban Interiors.
Vsi elementi so izrezani iz SIZZIXovih kartonov Cardstock Sheets.
Tepih sem izrezala iz SIZZIXove šabone #662229 Stitched Circles.
Senčila sem z blazinicami VersaColor.
Napis "stayathome" sem sprintala in dodala izrezan #.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:











2 komentarja:

  1. Krasna je. Me spominja na mojo sobo, pri starših. Prav tak fotelj sem imela v sobi :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Pohištvo moje mladosti. :-) Lepo sobico si sestavila. Motiv je pa super primeren za trenutno situacijo.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.