sobota, 11. april 2020

52 Christmas Card Throwdown: April - Colour


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Pri 52 Christmas Card Throwdown že poteka aprilski BARVNI izziv in moja voščilnica v rdeči in beli barvi izgledala takole:
Za tokratni izziv sem se poigrala s SIZZIXovo šablono božične zvezde, katere cvetove sem embosirala v reliefni srajčki Tattered Poinsettia in dobila čudovito strukturo na cvetovih. Cvetove sem senčila z rdečo blazinico. Ozadje voščilnice sem naredila s pomočjo reliefne srajčke s snežinkami. Dodala sem še rdeč izrezan napis "Vesele praznike" Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca aprila.


Lepo vabljene na naš izziv!

8 komentarjev:

  1. Kako žareča in bogata je tvoja božična zvezda - pravzaprav cela voščilnica. Vanjo si ujela obilo prazničnega duha, zdi se mi, da vse okrog nje žari!
    Prijazne, vesele in miru polne praznike ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. All that embossing makes for a gorgeous card!

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč so mi teksture na tvoji rdeče beli voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja: Hello, team-mate! Your card is stunning! Magnificient texture! Excellent!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sobre et si elegant Andreja, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. We used the same folder and die! haha! but you did the opposite of me! You did red and I did white but the cards are so different. Nice card! that red is very bright and pretty.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.