sobota, 4. april 2020

52 Christmas Card Throwdown: April - Sketch


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Spet smo na začetku meseca, zato pri 52 Christmas Card Throwdown
začenjamo s spodnjo SKICO in moja voščilnica izgleda takole:
Naredila sem kar dve voščilnici, saj sem iz ene stare razglednice dobila dva lepa motiva za pogled skozi okno.

 Okno je izrezano iz šablone MemoryBox, papir za ozadje je MarianneDesign. Za "krog" sem izrezala snežinko in nanjo položila izrezano zelenje z velikim zvoncem.



Lepo vabljene na naš izziv!

4 komentarji:

  1. Andreja lep pogled skozi okno si nam ponudila, ali je to današnji ali ga predvidevaš za naslednjo zimo:). Jaz bi ga skoraj lahko dodala kot trenutni:( - no malo bolje je že. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja: Hello, team-mate! Your sketch interpretation card is fantastic! Purple is my favorite color, so for that reason alone this card is winner to me! Gorgeous papers and embellishments!

    OdgovoriIzbriši
  3. quelles jolies carte Andreja, j'aime beaucoup les couleurs et cette ambiance hivernale, biz

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.