torek, 29. december 2009

Hišice sreče in darilo




Ker mi je zaloga hišic pošla, sem morala narediti nove. Naredila sem jih kot običajno iz das mase, pobarvala z barvami Deka lack in posprejala s svetlečim lakom. Bi pa rada podarila eno hišico z namenom in sicer Tanji , ker mi je na začetku pomagala pri ustvarjanju bloggerja. Mislim, da je lepo in prav, da se ji z malenkostjo zahvalim za njeno prijaznost in trud. Torej Tanja izberi si hišico in mi pošlji tvoj naslov na email.
Bonbonček pa bom podarila ob kakšni posebni priložnosti. Malce sem upala, da se bo to z veseljem zgodilo že veselega decembra, vendar se je vse skupaj slabo končalo, kljub zelo močnemu občutku. Ne bom dolgovezila, saj sem več o tem napisala v enem od komentarjev pri naši nesrečni Maji.

5 komentarjev:

  1. Zelo lepe hišice si naredila.
    Vse imajo vrata odprta in kar vabijo, da sreča stopi skoznje. Tudi zate bo prišla.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne. Obožujem take hišice, res so prekrasne in upam, da v novem letu uspe. Ti srčno želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hišice so luštna in tako toplo, domače delujejo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Woow, fantastic creations!
    Magda

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.