sreda, 30. december 2009

Kar tako

Se moram še enkrat oglasit in upam, da tudi ve ne delate preveč v teh prazničnih dneh, razen seveda tiste, ki imate tako službo, ki morate. Midva sva te medpraznične dni prosta in ja, kar uživava. Danes je tole že najina druga kavica, mož je čisto nor nanje, zraven pa še domači medenjaki, njami.
Drugače pa, sem zelo zelo vesela, da sem odkrila tale blogger, da sem spoznala vas ustvarjalke, da je to sedaj moja velika sprostitev in moj kabinet pravi ustvarjalni kotiček. Hvala vam za obiske pri meni in hvala za vse komentarje, vesela sem jih. Želim vam lep silvesterski večer :-))

4 komentarji:

  1. Mmmm, čeprav nisem kofetkarca mi tole tako dobroooo zgledaaaa..vi2 si kar privoščita.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, vama pa je res lepo! Uživajta! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz pa sem kofetarka in mmmmmmmmm, ena taka kavica bi pa zdajle res prav pasala.
    Lepo si vidva tole postrežeta, saj jemo (in pijemo ;) tudi z očmi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro izgleda ta pladenj :-) Tudi vama lep silvesterski večer in se beremo in komentiramo in občudujemo v Novem letu. Srečno"

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.