četrtek, 17. december 2009

Jaslice


Ta teden sem v večini makarončkala in naredila tele jaslice. Makarončke sem pošpricala z zlato barvo, le nekaj je srebrnih, saj predstavljajo ovčice. V delovnem planu so že kar nekaj let, saj so mi postale všeč, ko jih je naredila moja sestra. Res so zanimive!

7 komentarjev:

  1. lušne jaslice;) moja mami tudi dela angelčke iz makaronov, in sicer v beli barvi

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imela sem v planu, da bom naredila tudi zlate angelčke, vendar ne bom utegnila, morda drugo leto :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za tvo komentar. Sem z veseljem pokukala v tvoj kotiček in bila navdušena nad množico izdelkov. Jaslice so pa resnično originalne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole pa je res svetovno. Zelo rada pogledam različne variante jaslic, kajti možno je toliko variant in v večini so mi vse všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uaaaaaaaaaaaaau kok dobre jaslice! Takoj bi jih imela!!!
    Super so!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super so! Jaz sem pred leti naredila angelčke iz makaronov in še vedno krasijo našo smreko.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.