sreda, 17. april 2013

CRAFT-alnica # 80 - Moška voščilnica

Prišel je čas za novi izziv v CRAFT-alnici.
Tokratno "MOŠKO" temo je izbrala Simona.
In po zaslugi Simone imam zopet zalogo moških voščilnic, saj mi le teh vedno primanjkuje. Za tokratni izziv sem uporabila štampiljko Lemonade in ker je motiv starinskega avta zelo poln, sem se odločila, da tokrat ne bo barvanja. Naredila sem preproste voščilnice, za katere sem uporabila krasen papir Tim Holz "Kraft-Core". Štampiljko sem odtisnila na rjavo osnovo, da vse skupaj izgleda bolj "vintage".  Dodala Vladkin napis "Vse najboljše", vrvico in gumbek. 
Voščilnice prijavljam na naslednje izzive:
CardsForMen - karkoli
 
Pokukajte k ostalim članicam; k Simoni, Lili in Janji
in se nam pridružite s svojo moško voščilnico!

16 komentarjev:

  1. Prav superca so, preproste in hkrati zelo starinske.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja in krasna zbirka voščilnic ... tudi pri nas moških ni nikoli na zalogi ;o)

    OdgovoriIzbriši
  3. Enostavne ampak lepo sestavljene skupaj. Super moške voščilnice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prave moške voščilnice. Nič premalo, nič preveč :-) Zelo so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim, da si se prav odločila in avtomobilov nisi barvala. Zelo lepe voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta odtis mi je zelo vsec in v teh vintage variantah se sploh. Preproste in lepe moske cestitke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo ti je uspela,všeč mi je starinski pridih.Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna! všeč mi je odtis in pa vintage stil. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite so. Lepo si jih naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Res jih je dobro imeti takole na zalogi v različnih barvah... :). Super moške voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super kombinacija. Gumbek da pikico na i moški eleganci.

    OdgovoriIzbriši
  12. všeč všeč všeč ... postavitev in barve ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  13. What a versatile card, perfect for any male! So glad you joined us for our Anything Goes challenge at Cards for Men!

    OdgovoriIzbriši
  14. Fabulous male card - Thanks for joining us at Cards for men this fortnight
    Lisa x

    OdgovoriIzbriši
  15. Res so čudovite...všeč mi je starinski pridih. Enostavne in krasne. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.