ponedeljek, 15. april 2013

Dojenčkaste

V soboto, ko nam je nagajalo vreme in sem se 2x oblekla in slekla, ko sem hotela oditi ven na vrt, saj je bilo kar nekaj dežnih ploh in sončnih trenutkov. No, uspela sva zunaj popiti popoldansko kavico in poskusit sladico ter doživela res pravo pomlad; vsaj tako pravijo :-)) Zato sem poleg ostalega in pospravljanja, tudi ustvarjala.
Nastali sta dve novi voščilnici za rojstvo deklice in dečka. Tokrat v olivno zeleni in ciklamni barvi. Štampiljka je LOTV in delno pobarvana z akvarelnimi barvicami. Za kapico in odejico pa sem uporabila košček dizajneskega papirja. Dodala širok trak in pentljo ter izrezek iz seta "Baby Boy" kupljen pri Mavelu.
Voščilnici prijavljam na naslednje izzive:
2Sisters - klobuki
LilisLittleFairies -  zelo preprosto
ThePinkElephant - košček papirja v štampiljki
Corrosive - življenjski dogodek
CraftyRibbon - zeleno in roza




Naj pokažem še eno, ki je nastala že pred časom, a sem zanjo uporabila enak dizajneski papir kot je v kapici in odejici dojenčka. Štampiljka je WhiffOfJoy, motiv pa pobarvan z akvarelnimi barvicami. Napis je sprintan.


Danes pa kot ponavadi, ko moramo v službo, je zunaj sonček.
Uspela sem obrezati vrtnice :-))

20 komentarjev:

  1. Kako so lepe! Zgornji dve sta mi še posebej všeč. Ijoj, vrtnice! To sem danes pozabila...

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako so luštne, posebej prve, kjer sta mi je ful všeč rožasta kapica in odejica...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštne voščilnice si naredila. zgornji dve sta pa top:)Napis na drugi voščilnici ti pa kar malo v srček seže:)Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooooo kako sta krasni, tisti trak ju tako lepo poživi. Oh bodi vesela, da greš lahkov službo :P kljub sončku ;) lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca saj sem, sej nisem tako mislila, ampak vreme je res velikokrat "sfiženo" za vikend :-))

      Izbriši
  5. Na prvih mi je zelo vsec, kako si pustila ozadje belo in motiv dopolnila s pentljo. Preprosto in lepo in tudi ta z novopeceno mamo je tako nezna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Te dojenčkaste so ti zelo lepo uspele... :). Všeč mi je, kako si uporabila DP na kapici. Obe barvi ji zelo pristojita. Tista z mamico, ki pestuje dojenčka pa je tudi lepa, napis pa ji doda samo še piko na i.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi mene sta pritegnili prvi dve, mislim da zaradi motiva, res luštkan dojenček, tista z mamico in dojenčkom pa je prav čustvena.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse tri čudovite, zadnja je pa vauuu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj kako sta ljubki prvi dve. Lepa je tudi zadnja s čudovitim napisom. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. A ne da delo na vrtu tudi malce pomrja. Letos se mid zdi edino to, da je potrebno bolj hiteti. Voščitke pa so zelo lušne.

    OdgovoriIzbriši
  11. I love your sweet baby cards, their paper pieced hats look fabulous.
    Pauline
    x

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi Andreja,
    Thanks for joining us at Crafty Ribbons for our pink and green challenge :)
    Have a fab week,
    Laura

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.