sobota, 13. april 2013

OSC Challenge # 224 - Pastel Colours

Teden je na okoli in pri OneStopCraftChallenge imamo nov izziv.
Ta teden delamo v PASTELNIH  BARVAH.
Sponzor: CraftyCat957 
Tokrat smo dobile za ustvarjanje tega izziva le eno digi štampiljko in jaz sem se odločila, da tokrat naredim tagce. Sponzor nam je poslal pobarvano in nepobarvano digi štampiljko. Pobarvano sem uporabila na zelenem tagu, nepobarvano, ki sem jo barvala z akvarelnimi barvicami, pa sem uporabila na roza tagu. Za izrezovajnje obeh tagov sem uporabila spodnjo šablono Spellbinders Nestabilities Radiant Rectangles.
Pri roza varianti sem dodala vejico, izrezano s šablono in Vladkin napis "Vse najboljše", ki je odtisnjen v izrez šablone FancyTags.
Tagca prijavljam na naslednje izzive:
CraftyRibbon - zeleno in roza


Ker mi je ta teden nagajal printar, sem najprej uporabila plan B. Torej sem prvotno naredila izdelek za ta izziv s pravo štampiljko. Vzela sem ljubek motiv deklice in ga pobarvala z akvarelnimi barvicami. Voščilnico sem delala po dani postavitvi in seveda v pastelnih barvah. Kvadratke v ozadju sem suho embosirala. Napis "Uživaj v majhnih stvareh" je kupljen v UstvarjalnemDotiku in izrezan s šablono srčka. Za dodatek pa še nekaj drobnih rožic. 
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
SketchAndStash - skica + embosiranje
AandT - rože
SimonSaysStamps - pomlad/rože
DivasByDesign - rože
7Kids - karkoli
BearlyMine - karkoli

Pridružite se nam na izzivu z voščilnico v pastelnih barvah :-))

23 komentarjev:

  1. uau kako lepe šablonice in pa tale zadnja je res tako luštna, sploh napis. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi izdelki, šablone, tudi meni je posebej všeč napis na zadnji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite nove kreacije izpod tvojih spretnih rok,
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe šablone, barve pa,..tako cukraste...fejst všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Taga in voščilnica so res luštni, s prijetno pastelnih barvah. Prav paše jih pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  6. Te Spellbindersove šablone so enkratne in lepo si jih uporabila kot ozadje pri tagih. Krasno je vse troje!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oj joj joj kako si lepo ustvarjala. Toliko barv na kupu. ČUDOVITO!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa tagca sta nastala :-) Tudi voščilnica je super. Lepo, kot vedno :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč, všeč, všeč... :). V čudovitih barvah si izdelala voščilnico in tagca. Zmajček je tudi tako kjut... :).
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow lepa tagca! Krasno si uporabila sablone! In barve so fantasticne!
    lp, Barbara GR

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako luštna tagca! In čestitka v rumeni barvi je pravi sonce v očeh.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovite barve. Zelo lepo izdelana tagca in voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lušna taga sta in tale čestitka je tudi krasna.

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful card love the pastel colours you have used!Thanks for joining us at BMC
    hugs
    laney

    OdgovoriIzbriši
  15. Your tags are gorgeous Andreja and I love the spellbinder dies you have created them from. Thank you for joining us this week at Charisma Cardz in our tag challenge and good luck.

    Your LOTV card is also gorgeous and I love the colours.

    Hugs Sarahxx

    OdgovoriIzbriši
  16. Se pridružujem predhodnicam, prelepi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  17. Fabulous work Thanks so much for playing at Divas by Design this wk hugs Rebekah xx

    OdgovoriIzbriši
  18. Res so mi všeč barve in izdelava in motivi in tvoi opisi ... skratka vse!

    OdgovoriIzbriši
  19. Gorgeous card, love the sweet image and sunny colours and the tags are so cute.

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp challenge.

    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  20. Love your Darling Tags and Adorable card! Such a Sweet image! Thank you so much for entering the www.7kidscollegefund.com Challenge! 8-)

    OdgovoriIzbriši
  21. What fabulous tags! Thank you so much for joining us at Crafty Ribbons this time, hope to see you again soon :-) Elaine DT -xxx- p.s I have candy available if you would like to pop by and enter :-) http://sparklingblackrose-craftmylife.blogspot.co.uk/2013/03/new-candy.html

    OdgovoriIzbriši
  22. Such a lovely card I love the sweet image. Thank you for joining in the fun with us at Sketch N Stash x

    OdgovoriIzbriši
  23. Gorgeous card. Thanks for joining us at Sketch N Stash.
    Hugs
    Jayne

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.