sreda, 21. februar 2018

CRAFT-alnica #205 - MATERINSKI DAN


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratno temo sem izbrala jaz in ker se prav počasi bliža dan naših mam, sem ga tako tudi poimenovala: "MATERINSKI DAN". Izdelate lahko karkoli, kar boste ali bi podarile svoji mami.
Osnovo škatlice sem naredila iz rdeče lepenke, velika je 13x8 cm. Pokrovček sem oblepila kar z washi trakom. Napisu "God could not be everywhere and therefore He made Mother", ki smo ga prejele od sponzorja, sem dodala dve izrezani rožici iz SIZZIXove šablone.
Hvala trgovini MAGIC CRAFT SHOP za napis 
s katerimi sem naredila tokratno škatlico. 



V mesecu februarju je z nami spletna trgovina
Pokukajte tudi k LiLi in Martini ter naši februarski gostji Andreji,

in se nam pridružite s svojim izdelkom.

11 komentarjev:

  1. Lepo si sestavila škatlico, ki bo mami ostala za shranjevanje drobnarij, ko se bo posladkala s čokoladicami!. super ideja, kako uporabno zaviti čokolado.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušna škatlica in mmmmh, dobra vsebina ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita škatla in tudi notranjost mi je všeč. Dobro si se znašla in dodala bonbončkom še svoj pečat.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita škatlica in super darilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo škatlico si izdelala. :-) Napis krasno dopolni izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  6. u kako lepa škatlica in krasna vsebina :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepa škatlica, ki jo napis samo še dopolni. Zelo všeč so mi barve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo darilce in lepo, da ga še lahko podariš svoji mami. Ob takih trenutkih vedno podoživljam trenutke, ko sva bili še skupaj. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si izdelala to darilce za mamo in prav sladko je :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna škatlica s sladkim presenečenjem, ki jo krasijo prelep napis in luštni rožici!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.