sreda, 28. februar 2018

The Male Room #80 - RE-CYCLE


Prišla je sreda in čas je za nov "MOŠKI" izziv, ki se tokrat imenuje "RECIKLAŽA". Radi bi, da neko že uporabljeno stvar predelate in ponovno uporabite.
Jaz sem ponovno uporabila blago iz kozarca domače marmelade, katerega sem obrezala in zaporke iz pločevink. In tako voščilnica izgleda kot hlače z naramnicami in žepom.
 Primerno napisu "Življenje zajemaj z veliko žlico" (štampiljka Ustvarjalnega Dotika) sem v žepek zataknila majhno plastično žličko.








Pridružite se nam na našem moškem izzivu :-))

10 komentarjev:

  1. Ooo kako krasna ideja z naramnicami in res izgleda super :)! Pa še žlička... Dobro, da sem še vedno pri reciklaži, bom gotovo kaj uporabila za ta izziv :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. O si se pa dobro spopadla z izzivom! Super naramnice in hlače, v stilu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. LoL! This is such a clever use of the ring pulls and the spoon too. Such a fun card. xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Že sam izziv se mi zdi fenomenalen, zaradi reciklaže. In tvoja voščilnica pa je res izvirna, res super tale ideja z zaporkami.

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako si se dobro znašla. Super reciklaža.
    Lp,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. te naramnice se mi dopadejo in dobro si uporabila ta del pločevinke.

    OdgovoriIzbriši
  7. No to pa je svetovna pogruntacija:), odlično in zanimivo uporabljeno. Kdor zna pač zna in tebi to res ni problem:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Hudooo. Sem morala 2x pogledat fotko, kaj si uporabila, pa šele potem razumela, ko sem prebrala. Res je dobro izpadlo. Jaz sem bila malo manj inovativna pri reciklaži ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Really fun and clever use of recycling! - Charlotte E/Lady Joyful

    OdgovoriIzbriši
  10. TOP TOP in še 1x TOP reciklaža :). Všečkam kako si uporabila prtiček in odpirala za plopčevinko :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.