nedelja, 18. februar 2018

{Sizzix} Meadow Rabbit


Nadaljujem s predstavitvijo SIZZIXovih šablon. Prav počasi se bliža velika noč in ker mi je veliko pisano jajce zelo všeč, sem danes ustvarjala z njim.
Pravzaprav je bila izdelava zelo preprosta. Za izrez sem uporabila bel akvarelni papir in za barvanje voščenke Distress Crayons. Barvala sem tako, da sem z izbrano voščenko podrsala po motivu in nato s prstom razmazala ostanke voščenke. Zelo preprosto je, ampak voščenk že zelo dolgo nisem uporabila.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:






4 komentarji:

  1. Ooo, zajček. Voščenk (še) nimam ampak izgleda zabavno. Res je ravno prava šablona za Veliko noč. Mene še čaka ta šablona. Nekaj idej, kako jo uporabiti, pa že imam v glavi. Upam, da mi uspe vse realizirat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super so te Sizzixove šablone in tale zajček v jajčku je prav simpatičen. Lepa voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa šablona. Krasno si pobarvala rožice in zajčka. Voščenke so zakon. :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.