sreda, 7. april 2010

Vse najboljše

Danes praznuje rojstni dan moja sestra Polona. Vse najboljše sis :-)
Naredila sem ji tole škatlico-čestitko, v kateri se skriva darilni bon in bombonči.
Motiv je narisan s keramičnim svinčnikom in pobarvan z vodnimi barvicmi. Okvirček sem izrisala z nestiji, a izrezala s škarjami, ker hroščka še nimam :-(
Rožice so narejene iz darilnega traku. Rjavi del s trakcem je tudi izrezan s škarjami.
Zgornja notranjost je poštemplana z Distress Inkom na svetlo moder papir.

10 komentarjev:

  1. Polona je lahko srečna, ker ima tako skrbno in pridno sestro. Krasna škatlica. Kot nalašč za sladkosti, ki se skrivajo v njej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva izvedba čestitke. Všeč mi je, kako se znajdeš in narediš lušne stvari tudi brez določenih pripomočkov. Verjamem, da bo sestra zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super darilce si pripravila svoji sestrici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je všeč, če zna človek improvizirati, ker nima vsega doma. Tako šele pride do izraza prava ustvarjalnost! Bravo!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kašna krasna in sladka škatla za sestro. Meni so najprej padle v oči te rože. Iz darilnega traku praviš, res so dobre in nekaj posebnega. Odlično si to skombinirala in nastal je res en krasen končni izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lepo ti je uspelo "zaviti" bonbončke ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna,luštna bombonjerica ;)).

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.