torek, 29. junij 2010

Vijola rožice

Craft-alnica nam je naložila novo nalogo, natančneje Manuela. Tokratna tema so rožice in ker sem dobila naročilo za izdelavo poročne čistitke, sem oboje združila in nastalo je tole, s sončkom obsijano :-))
Papirce sem šivala. Oblekico, obešalnik in rožice sem naredila sama. Obleko sem izrezala iz lepenke, s flumastom narisala vijola vzorček, jo polepila z obojestranskim lepilom in posula bleščice. In oblekica se čudovito sveti kot prava poročna obleka :-))
Tudi rožice sem naredila sama, kar pa je razvidno iz male slike in razlaga ni potrebna.
Čestitko prijavljam tudi na izziv pri TheCorrosiveChallenge, kjer tudi zahtevajo rožice in na izziv CraftyCreations, kjer zahtevajo, da se "šajna".

11 komentarjev:

  1. Pa je le lahko poročna čestitka tudi druge barve, kot bele :o) Sem včeraj iskala po netu kak pameten motiv, pa nič našla, danes smo jo potem le kupili - mi nobena ni bila všeč. Ampak tale je pa luštna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Od A do Ž si vse sama naredila. In to čudovito. Še posebej so mi všeč rožice. In seveda bleščeča obleka, ki da voščilnici svoj čar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita čestitka! Sploh mi je všeč ideja z rožicami.

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo lepa voščilnica, rožice so pa sploh nekaj posebnega

    OdgovoriIzbriši
  5. o hudooooo so mi všeč rožice ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ pa oblekica tudi, vendar so rožice čisti zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Riba: Osebno mislim da so lahko drugačne kot bele..če poznaš nevesto in veš v "kakšni barvi" bo poroka lahko skombiniraš potem to barvo tudi na čestitki.

    Andreja: Full full lepa čestitka...nekaj posebnega uglavnem =)

    OdgovoriIzbriši
  7. To pa ni kar tako! Te rože so fantastične, bravo za tole izvedbo. So mi takoj padle v oči, saj je nastal tak bogat šopek. Super se mi zdi, ko je kaj narejeno brez ne vem kakih strašnih pripomočkov in izpade prekrasno. Oblekica je tudi zelo lepa, kot celotna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa voščilnica, rožice pa so prav megastične.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vedno imam težave s poročnimi in tale je čudovita!! Res enkratna ideja z rožicami!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita voščilnica. Rožce in oblekca pa zmagajo (:

    OdgovoriIzbriši
  11. Fenomenalna poročna čestitka! Pohvale za ročno izdelavo vsega na njej - od šopka, ki je mimogrede čudovit pa vse do krasne, bleščeče obleke. Super lepa čestitka! ♥

    Hvala, ker sodeluješ na tokratnem izzivu CRAFT-alnice in upam, da se "vidimo" tudi v prihodnje. :)

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.