sreda, 20. oktober 2010

Novoletne čestitke

Tudi pri meni se je začelo ... diši po snegu ... prvi je menda že padel ... prav počasi se bliža veseli december ... božič ... novo leto ... :-))

Prav zato je nastala prva zbirka novoletnih čestitk. Deset jih je ... preproste ... hitro narejene ... cenejše ...

6 komentarjev:

  1. Kako lepo zbirko si ustvarila!! Zelo zanimiva ideja smrečice in izjemno mi je všeč kombinacija barv. Super! Ja sneg je zapadel, preverjeno, od doma ga vidim na Uršlji gori in na Kopah. Jaz pa še za zdaj nič novoletnih, ker tega časa kar ni in ni. Zato so mi take objave čisti navdih. Lepo bodi, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja s smrekico, da si jo takole sestavila iz snežink. Ja tudi moja glava in počečkan papir s skicami so že polni idej, samo moj material še ni na mestu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ustvarila si res lepo zbirko. Tako toplo delujejo te tvoje čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Smrekica je fenomenalna.Bravo, krasna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si lepo tole naredila.Čudovita smrečica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, imava podobno idejo s smrečico ♥ ♥ ♥ le da je moja še na delovni mizi in čaka na popravke :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.