sreda, 29. december 2010

Angeli

Takole izgledata moja pojoča Angela :-))
Angela iz das mase, posušena, poslikana, lakirana.
 Zaželela sem si naredili enega Angela, enega Amorčka, zame ...
... pa je nastal še tale Ustvarjalček ...
... sedaj sem pa v veliki dilemi! Je namreč pravi čas, čas obdarovanj ...
Ali naj jih obdržim zase ali naj jih podarim?
Saj veste: Kovačeva kobila je vedno bosa!

17 komentarjev:

  1. Prav prisrčna sta. Dilemo ali obdržati ali podariti pa še predobro poznam....ponavadi rečem, da bom sebi že še naredila in potem ..sem jaz vedno brez ;o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa sta - barve, oblike in vzorčki. Uf - odločitev je pa težka. Samo saj sebi tako malokrat kaj podarimo, a ne? Navijam za to, da ju obdržiš. Moja beseda tega leta je bila self-love...

    OdgovoriIzbriši
  3. Oba sta zelo lušna. Poznam občutek, ko ti je nekaj všeč, kar si sam naredil in se kar težko odtrgaš od izdelka. Lažje je, če že v samem začetku veš, da delaš z namenom izdelek podariti. Vsaj pri meni je tako.

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, nastala sta prisrčna in svojevrstna angela, amorček je moj favorit. Všeč mi je vse na njem, še posebej linija obleke, vzorčki, tako vtisnjeni, narisani. Če sta to tvoja prva izdelka te vrste, bi jaz zase gotovo obdržala amorčka. Saj še vedno lahko za podarit narediš kak ponaredek svojega originala. Saj veš amorčki vedno prav pridejo. LP:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa angelčka si naredila! Jaz se tudi težko odločim ali izdelek obdržati ali podariti, zato zdaj raje naredim več podobnih in potem enega obdržim zase. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, čudovita sta. Predhodnice so napisale to, kar bi tudi sama. Obdrži ju. Saj sta to tvoja takšna prva angelčka, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz bi jih kar obdržala, zelo lepa sta in glede na to, da sta prva izpod tvojih rok, naj kar krasita tvoje stanovanje. REs sta mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Res sta lepa!In mislim, da ne bo nič narobe , če ju obdržiš, da krasita tvoje stanovanje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo sta lepa in pravšnja za tale decembrski čas.

    In tudi jaz bi ju obdržala,čeprav drži kot poje Anika;Lepo je deliti...

    OdgovoriIzbriši
  10. Če ti srce zaigra, ko ju pogledaš, ju obdrži zase, ne glede na to, kako lepo je deliti. Tokrat boš delila pač sama s sabo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Če si ju namenila sebi, sta namenjena. Ne bosta želela drugam. Za darilca še vedno lahko ustvariš nove angelčke.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako sta lepa <3
    Seveda ju lahko obdržiš. Najbrž si ju namenila sebi, ko si ju ustvarjala, zato naj bosta tvoja, za obdarovanje pa lahko ustvariš tudi druge. Lepa okrasitev za stanovanje bosta (:

    OdgovoriIzbriši
  13. HVALA vam za vse vaše misli, ampak ...
    Kot sem že napisala pri Creatisimo - vpašanje št.7 ...
    Pa saj veste, da je "kovačeva kobila vedno bosa" ...
    Kajti Angelčka sta romala v varstvo mojima sestrama za srečo v 2011!
    Ker sta kot nalašč tudi za njiju ... ena potrebuje srečo v ljubezni, druga na novi samostojni ustvarjalni poti!
    Pa srečno :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj, kolk sta luštkana! To jih bosta veseli.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.