torek, 6. september 2011

Sladko darilo s tagcem

Tokrat sem za darilo spekla sladke piškote, saj je slavljenec malce sladkosneda :-))
 Namenila sem mu tagec s starinskim avtom.
Tagec prijavljam na izziv v Craft-alnico, kjer je tema "prevozno sredstvo".
 Recept za slastne piškote, pa lahko najdete v Brbončici.
Imejte se "sladko" :-))

7 komentarjev:

  1. Oho, sladko in lepo. Čudovita ideja za darilo, kdo bi se ga branil ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno darilo! Tudi tagec je zelo lep. Všeč mi je preprost odtis in rdeč rob. Tudi rožice so nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmm, njami darilo :)). Tagec je zelo lep,ker si uporabila valovito lepenko in vrvico, ki se lepo ujemata s starodobnim vozilom. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo, predvsem pa slastno darilo. Lepo zapakirano, dekorirano. Super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja za darilo...sploh , ker je bil slavljenec verjetno res vesel in si s tem darilom zadela u nulo. In tagec je lep!

    OdgovoriIzbriši
  6. S takšnim darilom bi tudi mene zelooooo razveselila. Tagec je super!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno darilo. In jaz bi ga bila zelo, zelo vesela .... slastnih piškotov, čudovitega taga....

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.