petek, 11. november 2011

Potapljanje

Dobila sem naročilo za izdelavo čestitke za Abrahamovko, ki ji je potapljanje v veselje. Tako je lahko nastala nova tematska čestitka. Hvala Simona :-))
Osnova je papir s sidrom in modrino morja, na katerega sem nato lepila različne detajle. Eden in najpomembnejši je potapljačica, ki sem jo sprintala iz neta in jo obrezala. Gaza prikazuje dno morja, mivko, v kateri se bohotijo školjke, ki so iz letošnjega dopusta. Bilo jih je zelo veliko tistih zelo micenih. Z namenom sem jih nabirala, saj sem vedela, da mi bodo pri ustvarjanju še kako prav prišle. Ribe sem narisala sama s keramikom, barvala z vodnimi suhimi barvicami, jih izrezala ter prilepila na 3D blazinico. Vodni mehurčki pa so ostanki štance čipka od MarteStewart, ki jih pridno shranjujem. Najmanjši je 1mm, največji pa 2mm. Ja, kar malo sem se namučila, da sem vse prilepila, ampak izgledajo pa krasno.
Lep vikend vam želim :-))

8 komentarjev:

  1. Ajoj:):):) sem kar pogledala...Morje!!!! Pa kako, ko vsi že božične, pa snežene delamo:):):)
    Super je!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. i meni se sviđa, prekrasna je! Volim morske motive:)
    Veliki pozdrav i lijep vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideje pa imaš, očitno ti nobena tema ne predstavlja kakšne hude ovire. Čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena fajna tematska. Ti mehurčki so zakon, ampak tako micene pa je bilo resnično težko lepit, samo si ne mormeo pomagat, kaj? :))) Pa gaza super izpade in te drobne školjkice so prava stvar za nas ustvarjalke. Kje vse ne najdemo dodatkov :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tu me vedno pričaka presenečenje. Ponovno si se odlično znašla in lepo dokončala naročilo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo, spomini na poletje. :)
    Čudovito, tisti potapljač zraven je zakon.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.