sobota, 14. julij 2012

Kuverta kot čestitka

Nastale so kuverte za dinarčke, ki so hkrati tudi čestitke in imajo v notranjosti barvni šeleshamer na katerega se lahko zapiše voščilo. Uporabila sem obojestranski dizajnerski papir 30x30 cm iz katerega sem dobila 2 kuverti. Zložila sem jih tako, da je ena stran enkrat znotraj in drugič zunaj. Lepa rešitev ko podarite denar!














8 komentarjev:

  1. Super ideja...zelo so lepe. Meni bi take kuverte prišle prav za obdariti najstnike. Takrat nikoli ne vem kaj kupit in evrčki zmeraj prav pridejo. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je lepa in zelo uporabna tvoja zaloga :) darilnih kuvert. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so, sama se jih nikakor ne lotim, ker se mi zdijo prekomplicirane.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super. Vedno prav pridejo, še posebno, če so tako lepe. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. super ideja! pa še lepo zalogo si si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau krasne barvne kombinacije si izbrala in prida, da si jih toliko naredila. LP

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.