torek, 2. oktober 2012

Craft-alnica in postavitev

Čas tokratnega izziva Craft-alnice se počasi izteka in naj se še jaz pofočkam s čestitko po dani postavitvi:
Ko sem nekaj tednov nazaj kupovala papir z laneno strukturo v HobbyArtu, sem pri njih odkrila tokratno štampiljko, ki mi je takoj prirasla k srcu in že je bila v košarici. Motiv je pobarvan z akvarelnimi barvicami. Kasneje sem določene dele prebarvala z akrilnimi barvami; s prozornim Glanzlack in belim Metalic, kar se lepo vidi na spodnji sliki. Uprabila sem tudi Vladkin napis Vse dobro!


8 komentarjev:

  1. Si pač ne mormeo pomagati, so ustavrjalne stvari, ki so kot narejene za nas :) Tale štampiljka je nadvse simpatična in lepo si jo skombinirala v voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je tale štampiljka zelo všeč...še posebej, ko je tako lepo pobarvana... Zelo mi je všeč kako si dodala rožice in vse ostale detajle...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko grem sama v ustvarjalne trgovinice, je moja košarica tudi hitro polna, seveda me pritegne vse kar ima krilca....Všeč mi je pobarvan odtis, tudi to da si pobleščala, vse kar si dodala pa preprosto paše.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau krasna je in res kako lepo se sveti! LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole vilo si pobarvala tako lahkotno, da se mi zdi, da manjka čisto malo in po spet poletela.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo mi je všeč. Taka nežna je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo ljubka voščilnica. Nežen motiv, barve in bleščice .... res lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko lepih in uporabnih stvari danes lahko kupiš že v domačih trgovinicah. Lepo si uporabila motivček vile.

    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.