sreda, 13. marec 2013

Moške voščilnice

V zadnjem času je nastalo tudi nekaj moških voščilnic. Prva je zelo sveža, druga malo manj, zadnja pa že malce stara :-))
Ko sem dobila naročilo za 18letnika, sem bila sprva v dilemi. Edino kar mu je v veselje, je bariton. Spominjam se, da sem naročilo za voščilnico z baritonom že prejela, a ni in ni bilo ideje. Takrat sem naredila harmoniko, ker tisti slavljenec igra tudi njo. A tokrat plana B ni bilo in k sreči sem že nasledni dan dobila idejo o sprintani sliki baritona. Danes mi je voščilnica zelo lepa! Morda malce resna za 18letnika, a 18ka prinaša tudi resne čase :-)) Dodala sem pikapolonice za srečo, zvezdo za "zvezdo" baritona, številko 18 in vijolinski ključ kot prijeten dodatek. Voščilnico sem delala po dani skici, zato jo prijavljam na izziv pri PinkInkSketch. Ker tole ni štampiljka, lahko voščilnico prijavim na moški izziv "brez štampiljke" pri HereComeTheBoys.

Druga voščilnica je nastala za slavljenca okrogle obletnice in za strastnega smučarja. Štampiljka smučarja je od MarianeDesign in je pobarvana z akvarelnimi barvicami. Tudi ta voščilnica je bila delana po dani skici izziva, ki pa je že zdavnaj mimo. Napis "Upaj živeti svoje sanje" je  Vladkin, dodan kot "broška".

Pri zadnji "tematski" voščilnici ne bom izgubljala besed.
Je ponavljajoča se, tokrat za 60letnika.
Na izzivu ThinkPinkElephant želijo uporabo zelene barve.

23 komentarjev:

  1. Voščilnioce za moške ti gredo super od rok. Meni to vedno predstavlja konkreten izziv.
    Vse so luštme. Kot smučarka pa padam na smučarja. S tisto skuštrano frizuro mi je prav prisrčen. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe so, vse tri. Ampak tista prva, za mladega glasbenika, je pa nekaj posebnega. Violinski ključ je zelo lep dodatek in bariton je krasno pobarvan :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. waw super so prav vse. vsaka je nekaj posebnega. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse tri so lepe in za različna obdobja.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse so lepe...ja, prva pa vseeno izstopa v svoji glasbeni veličini. Krasna je. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro si se znašla s tem baritonom... Pravtako pa si se mojstrsko odrezala tudi pri drugih dveh voščilnicah.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  7. Moške voščilnice so tudi zame vedno izziv. Ti pa si jih prav dobro naredila.Vse so prav lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično si speljala prvo. Krasna je ... zelo mi je všeč.
    Luštni sta tudi preostali dve. Lp


    OdgovoriIzbriši
  9. Love your fabulous cards.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  10. ČUDOVITO ZLAGAŠ PAPIRČKE IN DODATKE.LEPE KOMBINACIJE ZA MOŠKE VOŠČILNICE.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ker imamo glasbo v krvi, mi nekako najbolj sede prva. Kar me spomni, da bom kmalu tudi jaz morala narediti eno v tej smeri.In res je, moške voščilnice ti gredo krasno od rok. Zanimiva mi je tudi postavitev fanta v šestico, super!

    OdgovoriIzbriši
  12. Tri tako različne voščilnice. Vsaka s svojim bogatim sporočilom in vsaka lepa.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vedno znaš tematiko tako dobro umestiti na čestitke. Tudi tokrat ti je super uspelo in definitivno se je dobro včasih poslužiti slik iz interneta.

    OdgovoriIzbriši
  14. Vse tri so čisto drugačne in odlične!

    OdgovoriIzbriši
  15. Marec je moj glasbeni mesec in prav navdušila si me s prvo, pa tudi ostali dve sta čudoviti. Pa še idejo sem dobila za vabila s katerimi se trenutno ubadam.

    OdgovoriIzbriši
  16. Andreja, ne morem verjet, ampak mi 2 sva skupaj delali čestitke za 60 letnika :-) Naredim objavo na blogu :-) Krasne so , vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  17. oh te moši. za mene so vedno misija nemogoče. tebi je super uspelo

    OdgovoriIzbriši
  18. Vse tri zelo lepe... vendar prva, s postavitvijo in kombinacijo barv ter dodatkov, zmagovalna :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Uau...tale z baritonom je prelepa! Vse 'štima' in barvno si jo super sestavila:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Great cards! Thank you for joining us at Sketchy Challenges :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Wow super cards! So glad you shared your lovely work with us at Here Come The boys! Thank you! Good Luck! Hugs Woo xx

    OdgovoriIzbriši
  22. No ... tudi pri tebi moške voščilnice (na njih sem naletela že pri Hali). Tudi tvoje so čudovite in zgovorne. Resnično poklon za tako lepe moške voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  23. Wonderful creations! Thanks so much for playing along with this weeks "Use the color GREEN" challenge over at at The Pink Elephant!
    Sheri-TPE DT

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.