petek, 25. oktober 2013

Jeeeeeeeeeee .-)

I am Happy to be with You :-))
 
Po novem sem članica ustvarjalne ekipe pri 

One Stop Craft, kjer smo veliko delale z digi štampiljkami vseh vrst, se je kot veste že zdavnaj poslovil, prišel pa je MilkCoffee in njihove čudovite digi štampiljke. Dodeljena sem v ekipo izzivov, imamo pa tudi "prikazovalno" ekipo, kjer dekleta prikazujejo večinoma nove štampiljke. Jaz z izzivi začnem čez 14 dni in videvali se bomo vsakih 14 dni. Jeeeee, še bolj luštno in zabavno bo :-))
Prikupna Melinda je iz Milk Coffee trgovine in bila mi je čisto prava za tole današnjo veselo objavo. Melinda je pobarvana z Distress Inki, dizajnerski paprir z rožicami pa je od Marianne Design. Tokrat sem se prvič lotila poglobiti motiv s senčenjem okoli njega. Ta videz "poglobitve" mi je zelo všeč, ampak jaz bom morala še veliko, veliko, veliko delati na tem področju! Kot dodtek pa čipka, rožica iz šablone in nekaj pisanih WildOrchid rožic.
Želim vam lep vikend :-))

21 komentarjev:

  1. Opala :)Prav razigrana je tale deklica.Lepo si vse skupaj doplonila z rožicami.Super.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam! Luštne štampiljke so in se zelo veselim tvojih bodočih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeeee, čestitam :-) Zelo lepo si pobarvala tole razigrano deklico. Tudi globina ti je dobro uspela.

    OdgovoriIzbriši
  4. ČESTITKE še iz moje strani Andreja! Bom z veseljem spremljala tvoje ustvarjanje... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za priključitev v team. Čestitka je luškana in punčka lepo pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ola-la! Čestitam. Tale deklina je pa čisto ta prava za fešte :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke!!!!!
    Veselim se s tabo
    uživaj
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Česttk. A čestitka predivna.
    Lp, i lijep vikend ti zelim.
    Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hura zate!!! Voščilnica je pa krasna. Včeč mi je, kako si okrasila z rožicami.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke. Sem vesela zate. In spet nas boš razvajala z objavami. Se že veselim.

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj čudovio si jo pobarvala in punčka je zelo prikupna. lp

    OdgovoriIzbriši
  12. C & P still going on here, but wanted to check out your lovely card.

    Hope you have a good weekend.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna voščilnica, barvanje, kot dodatek rožice, superca.

    OdgovoriIzbriši
  14. Bravo Andreja...čestitke za članstvo. Čestitka pa je zelo lepa in krasno pobarvana. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke...lepa voščilnica,tako razigrana
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  16. Česttam Andreja! Voščilnica pa je čudovita...lepe barve si si izbrala.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  17. Andreja, čestitam.
    Voščilnica je krasna, motiv pravi za praznovanje :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke. Ja, bom spremljala , samo eno vprašanje - ti izzivi so samo za izdelavo voščilnic ali lahko "prosto po Prešernu - karkoli)?
    Jaz porabim oromno časa za ročna dela, imam pa občutek, da ti pa še več. Vsi ti izzivi - ni jih tako malo.
    Ima tvoj dan slučajno 32 ur ??? - če DA, prišepni, kje si dala uro tako namontirat, da je tvoj dan daljši kot moj. lep večer ti želim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HeHeHe Mojca
      Si me nasmejala :-))
      Nekateri izzivi so res bolj ali manj za izdelavo voščilnic in podobnih stvari, npr. škatlice, blokci ... Ni pa nujno, nekje želijo tudi karkoli. Enega (sploh za karkoli) sem ti pred časom že posredovala. Malo preberi, kaj želijo :-))

      Izbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.