sobota, 14. junij 2014

Enoplastne

in preproste .-)
Enkrat za spremembo na pobudo in inspiracijo Vladke in Tine sem naredila zelooo preproste voščilnice. Uporabila sem dva različna belo-črna washi traka, šablono kolesa MarianeDesign in Tinine štampiljke "misli".

12 komentarjev:

  1. Enostavno!!! - kakor za koga. So pa krasne. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Jednostavne i vrlo lijepe.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, tvoj komplet mi je zelo všeč!!! Tako lepo se vse sklada...celo kolo, ki pelje navzor ..v klanec pa mu `pomaga` lepa misel. Super, res!

    OdgovoriIzbriši
  4. Iii, kako lepa kolesa :-) Super serija preprostih, ampak zelo lepih voščilnic. Zelo domiselno si kombinirala klanec in napis :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole mi je pa res všeč, preprosto in domiselno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super te je videti tudi pri CAS voscilnicah in dobro ti gredo od rok. Sem vesela, da sva te z najinim izzivom spodbudili. Vsec mi je ta kombinacija izrezov in washi traka.

    OdgovoriIzbriši
  7. joj kako luštna kolesca, pa prejšnja s kravato mi je tudi zeloooo všeč! lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Andreja celotna kolekcija mi je zelo všeč. In misli izdelku dodajo piko na i.
    Lep začetek tedna ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, ne vem kaj je tako enostavnega v tem, ma uspelo ti je noro dobro. Fenomenalna kolesarska kolekcija :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštkane so. Jaz s temi washi kar ne vem kaj bi, pa toliko jih imam. Ti si jih odlično uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  11. Enostavno gor ali dol, važna je ideja, ki je bila fantastična. Napisi pa potem res še naredijo tisto piko na i. Zelo lep kompletek.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  12. Voščilnice so zelo luštne. Tako dobro si uporabila washi tape, ki se žal, pri meni kar valja po predalu. Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.