sobota, 16. april 2016

Feeling Sketchy #143


Včeraj smo bili 15. v mesecu in čas je bil za novo skico pri FEELING SKETCHY:

Za izdelavo voščilnice sem uporabila dizajnerske papirje Papermania. Iz enega sem izrezala napis "vse najboljše" od Najlepšega Para. Na drugega pa sem prilepila velike rože in eno SIZZIXovo vijugico (656538 – Die Set 3PK – Decorative Flourish Set). Na sredino rožice sem dodala razcepek. Voščilnico lepim v Galerijo meseca aprila.

Pridružite se nam na izzivu ... skica je zelo zanimiva :-))

8 komentarjev:

  1. Lepa, všeč so mi umirjene barve <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa. Všeč mi je velika roža.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo dobro si zadela skico in voščilnica mi je všeč s to veliko in posebno rožo.

    OdgovoriIzbriši
  4. A veš, da sem morala prav od blizu pogledat ali si napis izrezala ali prilepila. No, če bi prej prebrala, se mi ne bi bilo treba trudit. Zanimiva in lušna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Skica te je krasno inspirilala. Čudovito voščilnico si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si zadela skico. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.