sobota, 28. maj 2016

{Sizzix} Big Shot Express machine


Tudi jaz ga pričakujem v naslednjih dneh :-))


Jaaaaaaaaaaa, prav ste prebrali in tudi sama sem mislila, da je mail od Sizzixa s to napovedjo napačen, kajti sama sem že dobila Big Shot Plus mašino, pa ni, kajti želijo, da ga promoviramo nekaj časa. Sem pa ta teden tudi že dobila drugo pošiljko s čudovitimi šablonami, ki so zadnje čase novost pri Sizzixu, tako da jih bom začela v naslednjih dneh preizkušati in se vam oglašati z novimi izdelki.

Vas pa tokrat vabim, da obiščete SIZZIX stran tukaj: 
Win a Big Shot Express machine
in morda se bo prav vam nasmehnila sreča :-))


 ♥ Lep sobotni večer želim ♥

13 komentarjev:

  1. Krasno! To je pa res lepo, da svojim članicam nudijo toliko svojih izdelkov. Sem vesela zate! Lepo ustvarjaj in uživaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wohooo!! Čestitam Andreja!!! :o)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kakšna super novica. Še naprej tako lepo ustvarjaj z novo mašinco!

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je novica! Čestitke in uživaj v ustvarjanju še naprej!
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooooo to pa je res novica.....čestitke zate :-). Upam, da nam kmalu p'rikažeš čudovite izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo je brati take stvari, rada pogledam tvoje lepe izdelke in se veselim že novih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, lucky you! Ampak si zaslužiš, saj so tvoji izdelki vredni tega! Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo te razvajajo pri Sizzixu. :-) Povsem upravičeno, saj si super promotor njihovih izdelkov. Drži pesti, da bo nagrada pripotovala v Slovenijo. Tudi jaz sem se vpisala. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Uff, lepo da vas zalagajo in spodbujajo k preizkušanju izdelkov. Se že veselim novih izdelkov in tvojih izkušenj z novimi igračkami.

    OdgovoriIzbriši
  10. Opaa čestitam to pa je veselje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke k tvojemu uspehu, definitivno zasluženo! Se veselim novih izdelkov! :)

    Pozdravček,
    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  12. Andreja, super! Veliko veselja z njo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. o, to je pa fantastična novica, super, itak si pa tio zaslužiš, bravo!!!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.