petek, 3. junij 2016

21/52


Zelo hitro se bližamo polovici leta in kar ne morem verjeti, da sem na izzivih pri 52 Christmas Card Throwdown res vsak teden. Prav zabavno mi je izdelovati praznične voščilnice, takole med letom in na vso mogočo tematiko :-))
Njihova tokratna tema so izrezi, ali z luknjačem ali s šablono.
 Uporabila sem lep dizajnerski papir z natisnjenimi bunkicami. Najprej sem s pomočjo šablone Cottage Cutz izrezala 2 snežinki in nato dizajnerski papir na osnovo prilepila na 3D blazinicah, da je rahlo dvignjen. Tako se lepo vidi, da sem izrezani snežinki predhodno prilepila na belo osnovo. Dodala sem še izrezane rokavičke tudi iz šablone Cottage Cutz. In voščilnica je končana, tokrat brez napisa.



11 komentarjev:

  1. c'est une charmante caret Andreja, le thème me plait beaucoup, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. svetovna je, obožujem takšne papirje ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica s krasnim papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je ideja, da si snežinke nalepila na osnovo. Spet ena lušna NY voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Porednica, čisto vsaka tvoja praznična voščilnicabmi zbudi slabo vest. V zaačeku leta sem si namreč rekla,da ti bom probala sledit. Ostalo je pa le pri besedah.
    Je pa seveda tud tale luštn. Upam, da ena od teh prispe pred prazniki do mojega nabiralnika :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo luštna voščilnica. Zelo mi je všeč 3D učinek snežink.

    OdgovoriIzbriši
  7. Love the way you've used the negative space here and those cute little mittens are super. Sorry to be so late commenting, but thanks so much for playing along with our stash challenge at 52CCT this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čeprav ti voščilnic na tem izzivu ne komentiram vedno, jih pa pogledam:) in vedno znova me fascinira, kako najdeš ideje za zimske voščilnice v tem času. Mislim, da bo konec leta, ko nas bo vse priganjal čas, lepo pogledati na tvoje izdelke in ukrasti kakšno idejo:)))Super je:) LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful! I love the lovely, subtle colour scheme. Thanks for joining us at 52CCT, April x

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ti gredo od rok novoletne voščilnice v pozni pomladi. :-) Zelo lepo si se poigrala z izrezi snežžink. Idej ti ne zmanjka, zaloga pa se veča. :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.