nedelja, 12. marec 2017

{Sizzix} Letters #2


Danes vam pokažem kako sem uporabila SIZZIXove šablone malih črk Letters.
 Zakaj smo male, zato ker sem samo male dobila od njih v paketu, velike pa sem si prejšnji teden kupila pri nas. Voščilnice pa so narejene že nekaj časa.
 Ta napis "Naj bo tvoj rojstni dan poln iskric in nasmehov" od Mavelu najraje uporabim za otroško voščilnico ob rojstnem dnevu.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:





15 komentarjev:

  1. Krasne otroške voščilnice in črke so res lepe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe voscilnice si naredila.
    Crke so mi tudi vsec. Imam pa obcutek da so kar velike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, res so malce večje :-) Npr. b je velik 23mm

      Izbriši
  3. Lepe so, z imeni pa res enkratne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, luštne so. Meni je pa všeč, kako si uporabila samo male. Jaz tako delam pri lettering in mi je všeč ta stil.

    OdgovoriIzbriši
  5. Eine wunderschöne Karte, sie ist ganz toll gestaltet
    glg Gertrude

    OdgovoriIzbriši
  6. Črke so zelo lepe in super pašejo na ljubke otroške voščilnice. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav vse tri vosčilnice so simpatične, tele črke pa kot naročene zanje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fajn si izkoristila dobljene šablone številk. Ljubke voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakšni ljubki motivi, ki si jih lepo dopolnila z imeni, sestavljenimi iz črk.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepe voščilnice in všeč so mi te črke, lepo izpadejo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako čudoviti izrezi črk - zelo igrivi in ravno pravšnji za vse srčno sončne voščilnice, kot so tvoje. In barve... navdušena sem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Voščilnice so zelo luštne in lepo si uporabila črke. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelepe voščilnice, prav nič ne moti, da so samo male črke, ta font je enkraten - igriv in preprost.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.