četrtek, 6. julij 2017

{Sizzix} Antique Doily + Wild Butterfly


Včeraj je prispel nov SIZZIX paket z novimi šablonami. Jeeej to je bilo spet enega veselja pri odpiranju :-)) Krasne so vse po vrsti in danes vam predstavim kar dve, in sicer čipkast krog in metulja v kompletu s štampiljko. Ja, prav ste prebrali, SIZZIX je spet začel s kompletki.
 Izbrala sem lep dizajnerski papir in vanj zarezala šablono okrogle čipke. Metulje sem najprej odtisnila z malimi blaznicami VersaFine, nato pa še izrezala.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








10 komentarjev:

  1. Opa, nove igračke se predstavljajo. Super si uporabila doily. Moram kdaj uporabit idejo, jaz vedno izrežem samo doily, ostalo pa stran :-). Metuljčki so tudi luštni in so mi všeč tile novi Sizzix kompleti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna ideja in čudovita izvedba - grem iskat tale dva metuljčka v naravo, sporočim, če ju najdem ;-)
    Prijeten vikend in čim več čudovitih sončnih vzhodov, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni novi pripomočki. Me imamo Božička lahko celo leto ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nove igračke in zdaj bodo tudi novi, čudoviti izdelki. Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimiva čipkasta šablona, me spominja na lovilca sanj.
    lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne šablonice in čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. O vem, da si bila vesela paketa, le katera ga ne bi bila in nastala je krasna voščilnica. Se pa strinjam s Keti, tako kot ona tudi jaz uporabim le izrez. Ampak takole izpade zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, krasne nove stvarce in super si jih uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si uporabila nove šablone. Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.