nedelja, 5. november 2017

{Sizzix} Diamond Cluster + Doodle Rose


Danes vam pokažem dve novi SIZZIXovi šabloni in sicer Diamond Cluster in Doodle Rose. Kombinirala sem jih skupaj in nastali sta dve luštni voščilnici.
 Uporabila sem Tim Holz dizajnerske papirje in vanje zarezala šablono diamanta. Pri sestavljanju sem kombinirala pozitive in negative izreza (saj veste, da to rada počnem :-)) Na diamant sem položila izrez rože in napis "Čestitke".

 Voščilnico lepim v Galerijo meseca novembra.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








7 komentarjev:

  1. Super si se potrudila in krasno zložila ozadje. Obe sta lepi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, jaz sem čisto navdušena nad novimi Sizzix šablonami. Krasne so in nešteto možnosti. Lepo si ju sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta lepi. Mi je pa tale šablona diamond cluster zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je to ozadje in lepa voščilnica je. Zadnje čase mi sprehod po blogih kar ne uspe. Še najbolj sem aktivna na instagramu in tam sem si ogledala vse tvoje izdelke sproti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene je pritegnilo ozadje na tvoji voščilnici.
    Zelo lepo narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  6. vauu, tako posebni in tako lepi, totalno očarana!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.