sobota, 24. marec 2018

52 Christmas Card Throwdown: March - Technique


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown. Prišli smo do zadnjega izziva v marcu, zato je na vrsti tehnični izziv, ki se imenuje "EMBOSIRANJE". Lahko je suho ali vroče, ali pa oboje, tako kot sem naredila jaz.
 Zelo rada uporabljam teksturne plošče in seveda je moralo biti tudi tokrat tako. Spet sem uporabila meni najljubši zimski motiv s snežinkami. Uporabila sem tri zelene Distress Ink blazinice,  podrsala po snežinkah, pošpricala z vodo in posušila z grelno pištolo; nato vzela drugo barvo in postopek ponovila, itd. Da pa ni ostalo samo pri suhem emboriranju, sem naredila tudi vročega. Štampiljko božične zvezde Penny Black 4346K sem odtisnila z embos blazinico, posula s svetlim zlatim prahom in zapekla s pomočjo grelne pištole. Nato sem zvezdo obarvala z rdečimi Distress Ink blazinicami.  Dodala sem še napis Najlepšega Para "vesele praznike", zato voščilnico lepim v  Galerijo meseca marca.


Lepo vabljene na naš praznični izziv!
Tokrat izziv traja 14 DNI, ker ima ta mesec 5 sobot,
torej imate več časa , da naredite praznično voščilnico :-))

10 komentarjev:

  1. Čudovita je. Všeč mi je bogata božična zvezda, prav tako pa tudi prelepo embosirano ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  2. This looks really fantastic Andreja xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičen ombossing in tale zvezda - WAW :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bogat embossing, s čudovito božično zvezdo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa je tale božičnana zvezda in še ena v tvoji zbirki tovrstnih prazničnih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Quel magnifique poinsettia Andreja, ce rouge profond lui donne une touche velouté et bien sûr les flocons sont parfait, biz

    OdgovoriIzbriši
  7. This is a gorgeous rich flower and looks fantastic against the green. x

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, kakšne krasne barve! osupljiva!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna je...barvna odtenka rdeče in zelena sta pa popolna...

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh wow Andreja, your card is just gorgeous, love your colours and the inked raised embossing

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.