torek, 19. junij 2018

{Sizzix} Succulent


Včeraj sem se poigravala s SIZZIXovo šablono Succulent in naredila en papirnat in en nepapirnat netresk.
 Za papirnat netresk sem uporabila čudovite SIZZIXove strukturne papirje iz programa Essentials.  Vzela sem zeleno-moder odtenek papirja, senčila pa sem z rjavo barvo. Drugi netresek pa je kot broška in je narejen iz foamirne pene. 


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








5 komentarjev:

  1. Tudi po naših blogih se vidi, da so v modi natreski :) Fantastično ti je šlo od rok. Oba natreska sta videti kot prava.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi hi, še ena variacija netreska. kot da bi se zmenile. Prav fajn s emi zdi in odlična ideja, da si pri eni varianti izdelala broško.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito, tale šablona je na moji nakupovalni list in sedaj še bolj vem, da jo nujno rabim. Krasen papirnat in foamiran netresk. Fascinantna je tudi barva papirja.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi, hi, kako lepo vrtnarite. :-) Z različnimi pripomočki dosegate enake rezultate. Tvoj papirnati netresk mi je malo bolj všeč od foamiranega. Morda zaradi barve. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.