sreda, 26. september 2018

The Male Room #95 - The Great Outdoors


Čas je za nov "MOŠKI" izziv, ki se tokrat imenuje
"PROSTI ČAS"
Voščilnica je nastala z ljubitelja uličnega hokeja in ko sem našla na netu zanimivo in razigrano fotko, sem se kar malce poigrala z njo. Sprintala sem jo 2x, da sem imela eno še za številko 40. Želela sem malo razbiti celotno sliko, zato sem del slike prelepila s paus papirjem. Številka 40 je iz SIZZIXovega seta Numbers in sicer je izrezana 5x iz debelejše lepenke in nato zlepljeno skupaj. Na številko 0 sem dodala še dve hokejski palici. Napis "Čestitke" je izrezan iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca septembra.


Pridružite se nam na našem moškem izzivu :-))

1 komentar:

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.