nedelja, 18. november 2018

{Sizzix} Cool Yule


Sinoči sem se malo poigravala s SIZZIXovimi novostmi in sicer s šablono Cool Yule,
ki jo je za Sizzix oblikoval Tim Holz. 
 Za ozadje sem vzela eko karton in ga "razbila" s SIZZIXovimi okvirji Square Frames (tudi novost med šablonami) v različnih barvah. Vsi napisi so štampiljke Najlepšega Para, zato set voščilnic lepim v Galerijo meseca novembra. 
Za izrezovanje prikupnih motivo sem uporabila SIZZIXove teksturne kartone iz programa Essentials.
 Motivi so senčeni z blazinicami VersaColor.


Sestavljanje teh malih izrezov je zame zelo sproščujoče in zelo uživam v tem, zato bodo še nastali tile prikupni izrezi in med seboj bom pomešala npr. očala, šale, kape, ...


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:











2 komentarja:

  1. Res so prikupni. Ti kar malo zavidam igranje s tole šablono in toliko različnih dodatkov res ponuja veliko možnosti za kombiniranje. Šablona je na mojem seznamu ampak se bojim, da ob vseh drugih projektih, ki jih imam še v planu, letos ne bo prišla na vrsto in se bom zato zadržala pri nakupu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe voščilnice s simpatičnimi motivi. Všeč so mi ozadja z okvirji. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.