sobota, 16. februar 2019

52 Christmas Card Throwdown: February - Theme


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown. Tretja po vrsti v mesecu je tematika, zato želimo na voščilnicah videti ZIMSKA DREVESA.

 Tako zelo me je potegnilo v tole vodno barvanje, da sem naredila kar tri voščilnice. Za ustvarjanje ozadja sem uporabila kar Distress Ink blazinice. Smreke sem naredila s pomočjo štampiljke Memory Box "Snowy Pine Landscape" in jih na mokro podlago odtisnila s črno Distress Ink blazinico. Učinek snega sem naredila s pomočjo zobne ščetke in bele tempere. Navdušena zelo ...
 Napis "Želimo vam zasnežene praznike" je štampiljka Mavelu.



Lepo vabljene na naš IZZIV!

8 komentarjev:

  1. oh Andreja, quelle belle ambiance, elle semble tout droit sortie d'un conte cette foret, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja tole pa so tri fenomanlane lepotičke. Čudovito si zasnežila smreke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, tole pa je naravnost perfektno!

    OdgovoriIzbriši
  4. We love playing with inks! This is a great look. x

    OdgovoriIzbriši
  5. uuu, kakšne fantastične zimske scene si ustvarila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit trojček voščilnic z zimsko pokrajino.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite voščilnice si ustvarila. Všeč mi je efekt, ki si ga dobila pri odtisu na mokro podlago. Zobna ščetka in bela tempera sta zakon kombinacija. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.