sreda, 24. april 2019

CRAFT-alnica #234 - ČIPKA


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. 
Tokratno temo sem izbrala jaz in se imenuje "ČIPKA".
Na izdelku je potrebno uporabiti pravo čipko.
 Za izdelavo voščilnice sem uporabila sponzorjevo digi štampiljko Valentine Kisses. Obleko sem tokrat odela v "smooshing".



V mesecu aprilu je z nami spletna trgovina
A Day For Daisies 

Pokukajte tudi k Gogi in Andreji ter naši februarski gostji Lei
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

6 komentarjev:

  1. Uau, čudovita je! Pa še napis in nasmušana oblekica... Mislim, da bi jo bila vsaka vesela:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej se moram ustaviti pri obleki - mi je takoj padla v uč, ker je res svetovna idej ain izvedba. Všče mi je ideja za izziv, sedaj pa v akcijo za idejami :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si "oblekla" simpatičnega dekliča. :-) Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako super ideja za obleko. Fantastična je in super izziv.

    OdgovoriIzbriši
  5. UUU kakšen super vzorec si ustvarila na obleki!!! Hvala, ker se trikec delila z nami. in cela voščilnica je prava lepotička!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica, tale pentlja jo tako lepo povdari :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.