sobota, 15. junij 2019

52 Christmas Card Throwdown: June - Theme


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown.
Tukaj je že nov izziv in tokrat je na vrsti tematika, zato želimo na voščilnici videti "SHABBY ali VINTAGE" stil.
 Simpatični LOTV štampiljki sem pobarvala v vintage stilu pomočjo blazinic Distress Ink.
Napis "Vesele praznike" je izrez Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca junija.


Lepo vabljene na naš izziv!

5 komentarjev:

  1. Čudoviti sta. Zelo všeč mi je tak stil.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti sta. Vse pihvale, da uspete še praznične voščilnice delati v tej vročini.

    OdgovoriIzbriši
  3. quel amour Andreja, ce sont de très charmantes créations, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako sta lepi!!! Tako zelo lepo si združila barve, vzorčke - voščilnici sta me objeli kot topla odejica, kar me kljub vročini popolnoma nič ne moti ;-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. U, ti dve sta mi pa zelo všeč. :-) Lepo si pobarvala motiva.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.