nedelja, 7. julij 2019

{Sizzix} Morska voščilnica


Na morje me vleče ... Rada imam sonce in toploto ... 
 Včeraj je nastala ena poletna voščilnica z novo SIZZIXovo šablono Intricate Sun; čudovito sonce, kajne:-)) Za ozadje sem mu naredila moder smušing in ga dodala tudi na valove. Jadrnica je izrezana iz šablone Shipmates.
Valove sem naredila s pomočjo šablone Najlepšega Para in tudi napis "Rojstni dan, dan za praznovanje, srčne želje in nove sanje" je štempiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v  Galerijo meseca julija.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:







3 komentarji:

  1. Ta krasna voščilnica pa res vabi na morje. Se mi ga že kar lušta, čeprav je en dopust že za mano:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. To sonce v ozadju je naravnost prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ustvarila si pravo poletno idilo: veliko sonca, malo oblačkov in nežno pozibavanje na barki, ležalniku.... Krasna je

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.