sobota, 14. september 2019

52 Christmas Card Throwdown: September - Colour


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Pri 52 Christmas Card Throwdown že poteka septembrski BARVNI izziv in za izdelavo praznične voščilnice moramo uporabiti belo in črno barvo.
Sprva se mi je zdel izziv težak, saj mi črna barva ni všeč, potem sem se pa spomnila, da je lahko v celoti bela in dodam samo črn napis. No, in tako sem dodala še črn odtis božične zvezde. Belo osnovo sem spustila še skozi SIZZIXa v strukturni srajčki s pikami. Napis "vesele praznike in srečno novo leto" je štampiljka Ustvarjalnega Dotika.


Lepo vabljene na naš izziv!

4 komentarji:

  1. Tudi sama imam s to barvno kombinacijo malce težav v povezavi s prazniki. Potem pa sem se spomnila na kar nekaj prijateljic, ki imajo rade črno barvo z roko v roki z eleganco. Tvoja bi jim bila zelo všeč :)
    Si mi pa dala navdih z božično zvezdo, sem hitro preizkusila Tinino najnovejše. Hvala!
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa in elegantna, kljub malo manj običajni barvni kombinaciji za praznične voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. c'est une si joie idée Andreja, simple et élégant, biz

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.