sobota, 8. februar 2020

52 Christmas Card Throwdown: February - Colour


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Pri 52 Christmas Card Throwdown imamo nov izziv in v naslednjem tednu se bomo igrali z modro BARVO. 
Za tokratni izziv v modri barvi sem se poigrala z reliefno srajčko s snežinkami, temno modrim Distress Inkom, ki sem ga podrsala po reliefu snežink, z izrezanim napisom "Vesele praznike" Najlepšega Para in svetlo modrim NuvoCrystalDropsom, s katerim sem poudarila napis čez izrez.
Voščilnico lepim v Galerijo meseca februarja.


Lepo vabljene na naš izziv!

7 komentarjev:

  1. Dobro bravno kombinacijo ste izbrale, ne bo težko.

    OdgovoriIzbriši
  2. efficace et moderne Andreja, très charmante carte, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Še eno super barvno kombinacijo ste izbrale.Lepo voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvoja modrina - tako poudarjen napis fantastično izpade :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi, teamie! I love all the wonderful texture on your blues Christmas card!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa modrina je preplavila tvojo voščilnico in me spomnila, da se moram spraviti k delu:). Upam, da mi bo uspelo nanrediti kaj tako prijetnega za oko, kot je tvoja. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Napis je videti prav zares zamrznjen, lepo!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.