nedelja, 19. april 2020

Feeling Sketchy #239


15. dan v mesecu je bil čas za novo skico pri
FEELING SKETCHY
in moji voščilnici izgledata takole:

Za ozadje sem belo osnovo suho embosirala v SIZZIXovi reliefni srajčki. 
Nato sem čez reliefe podrsala z "old paper" Distress Ink blazinico.
Vrtnice so izrezane iz SIZZIXove šablone Rose Border.
Pobarvala sem jih z voščenkami Distress Crayons.
 Oba napisa sta štampiljki Najlepšega Para,
zato voščilnici lepim v Galerijo meseca aprila.


Pridružite se nam pri ustvarjanju po naši SKICI:

3 komentarji:

  1. Kako lepo cvetje si izbrala za postavitev po skici, seveda pa so lepe tudi barve in zanimivo ozadje. Pošiljam ti lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen efekt dajo Z voščenko pobarvane vrtnice. Sem se že spraševala, kako ti je uspel ta prekrasen barvni efekt. Čudovito! :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.