sreda, 12. avgust 2020

CRAFT-alnica #267 - ATC


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. 
Tokratna tema se imenuje "ATC" in to pomeni, da moramo izdelati 3 podobne ATC kartice (Artist  Trading Cards) v velikosti 64 x 89 mm. Ena kartica lahko ostane zate, za drugi dve pa zapiši, kateri dve prijateljici jih bosta dobile in tako jih morda izzoveš, da se nam pridružita.
Kartice sem naredila v mešani tehniki. Malo smušinga, nekaj ostisov različnih štampiljk, izrezani metulji in trije napisi. 
  Napisi "dream", "hello" in "smile" so izrezani iz SIZZIXove šablone
in k besedam samo še dodam "za" .... "od".
Kartice pošljem Majdi in Keti.


V mesecu avgustu je z nami spletna trgovina

Pokukajte tudi k Gogi in Andreji ter naši avgustovski gostji Tini
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

6 komentarjev:

  1. Oooo kako lepo :-) Najprej tvoje kartice - noro imenitne so in potem še novička, da pride ena k meni. Hvala za tvoj sončni žarek v današnji dan.
    Pošiljam en velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. res so prekrasne, vse te različne teksture, čudovito!
    hvala, da sem z vami pri craft-alnici kot gostja, res je super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Wauuu, fantastifne so. Res si jih super sestavila. Všeč mi je, da so različnih barv. Namig za naslednjič 😉

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne so. Si me izzvala, da se jih lotim tudi jaz. Prvič bo 💪

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastično boste teh 14-dni kravžljale naše možgančke. Všeč so mi tvoje tro-barvne kartice in super namig kako se lotiti zadeve :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne ATC kartice si pripravila, všeč so mi barve!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.