sobota, 5. september 2020

Ustvarjamo s Sizzix #14 - SEPTEMBER/OKTOBER 2020


Lepo pozdravljene drage ustvarjalke!
S Keti iz Keti`s Projects sva vam pripravili nov SIZZIX ustvarjalni izziv,
in sicer že 14. po vrsti, ki se nahaja v Facebook skupini.

Za tokratni izziv je nastala preprosta voščilnica s SIZZIXovo 3D strukturno srajčko Kaloidescope.

Za izdelavo sem uporabila rumeno in rjavo osnovo, katere sem embosirala v 3D reliefni srajčki  Kaloidescope in kasneje senčila z blazinicami. Dodala sem izrezano zeleno vejico ter metulja.
 Napis "Zaupaj vase, poslušaj svoje srce, uresniči najlepše sanje" je štampiljka Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca septembara.


Pokukajte tudi h Keti, da vidite kaj lepega je ustvarila ona,
vas pa lepo vabim, da se nama pridružite na izzivu :-))
Pravila najdete v dokumentih na Facebook strani; najpomembneje pa je, da uporabljate samo SIZZIX šablone in teksturne plošče.
V album za 14. izziv (september/oktober 2020) lahko naložite sliko svojega izdelka.
Če nimate FB profila, lahko sodelujete tako, da sliko izdelka pošljete na mail: ustvarjamo.sizzixlifestyle@gmail.com
Izžrebanka 14. izziva bo prejela SIZZIX šablono "Butterflies".



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:











1 komentar:

  1. Čudoviti sta, sploh ta v črnem, me spominja na kredno tehniko.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.