sobota, 12. december 2020

{Sizzix} Permanent Pens

 

Nastala je še ena voščilnica s pisanimi jesenskimi astrami; štampiljka Wayanay Craft Bird. Za barvanje sem uporabila po dolgem času SIZZIXove alkoholne flumastre Permanent Pens.

Vodoravno črto sem naredila s pomočjo blazinice Distress Ink "frayed burlap", katero sem podrsala kar po osnovi voščilnice in nato nanjo prilepila izrezane listke in rožice. Dodala sem še Vladkin napis "Izberi svoje barve in pobarvaj svoje življenje pisano!"





♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:






1 komentar:

  1. Čudovito si jih pobarvala in krasna voščilnica ali voščilnice so nastale. Vse dobro. Tamara

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.